Logo

Tissot Augmented Reality

Author: admin
Posted: 4 years ago
Read: 11880 times
Tissot Augmented Reality Image

Tissot Augmented Reality

RO

Tissot Augmented Reality

Compania elvețiană de ceasuri Tissor au adăugat AR pe lista serviciilor oferite indivizilor care vor să „încerce” ceasurile companiei „virtual” în afara Harrods, Londra. Compania a dăruit brățări albe și negre de hârtie, iar când persoana respectivă va sta în fața unui ecran LCD mare, o cameră web poziționată în spatele acestuia va transfera coordonatele de pe ceasul de hârtie într-un sistem AR. Sistemul AR apoi va prezenta un videoclip cu acea persoană pe ecran purtând o versiune 3D (virtuală) a ceasului.

Tissot își prezintă ecranele high tech și la evenimentele din Statele Unite de asemenea.

AR a fost folosit într-un număr mare de activități de marketing până în momentul de față, astfel încât 35 de aplicații AR sunt lansate în fiecare lună. Unele dintre acestea par a fi destul de uimitoare.

Junaio folosește platforme Android & iOS ale căror branduri vor putea fi folosite pentru a personalize AR pentru necesitățile fiecărui client.

Valpak, de exemplu, are un canal pe aplicația Junaio care lansează camera și GPS-ul smartphone-ului pentru a prezenta o serie de imagini 3D în timp real ce arată cupoanele Valpak disponibile în apropiere când clienții scanează zona din apropiere, cu o rază ce se schimbă de la 5 mile până la 20 de mile. 

Autor: Kapil
Traducător: Raluca
Sursa photo: www.thetrendboutique.com

EN

Tissot Augmented Reality

Swiss Watch company Tissot have combined AR in their services by letting individuals “try on” the company’s watches “virtually” outside of Harrods, London. The company handed out white & black paper wrist bands & when somebody stood in front of their big LCD display, a web cam positioned behind it transferred the co-ordinates of paper watch in an AR system. The AR system then showcased the video of that individual on the big display wearing a 3D version (virtual) of the watch.

Tissot presently uses their high tech screens at events in the United States, also.

AR is been used in a number of marketing activities at the moment such that 35 AR apps are launched each month. Some of these appear quite amazing.

Junaio has Android & iOS platforms which brands will be able to use for customizing AR for their consumer’s requirements.

Valpak, for instance, has one channel on Junaio application which launches the smart-phone’s GPS & camera in order to overlay a special set of 3D images in real time displaying the Valpak coupons available in the locality as the customers scans their surrounding area, with a radius changing from 5 ft. to twenty miles away.

Author: Kapil

Share it!
Tags: Tissot, Augmented, Reality, Elvetia, ceas, Android


Post a comment

You must be logged in to leave comments. Please login by clicking here.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments yet.