Logo

Jamaica uimeste lumea artelor martiale!

Author: admin
Posted: 3 years ago
Read: 9339 times
Jamaica uimeste lumea artelor martiale! Image

Jamaica uimeste lumea artelor martiale!

RO

Sunt Jamaica Urban Legend cu un alt articol despre Jamaica. Odată cu echipa formată din doi oameni care a cucerit aurul în 2006, Jamaica s-a ridicat și a devenit cea mai de succes țară, pe cap de locuitor, la Openul Asociației Internaționale de Karate din Statele Unite, organizat în fiecare an la Stațiunea Coronado din Disney, Orlando, Florida.  

Alimentată de brațul veteranului cunoscător de arte marțiale, Jason McKay, participarea Jamaicăi la US Open, cel mai mare campionat de arte marțiale din lume, a început cu o medalie de aur câștigată de McKay și Keith Edwards.

Deoarece nu erau familiarizați cu regulile diviziilor guvernate de greutatea participanților, alți membrii ai echipei formate din șase oameni au fost nevoiți să stea pe bancă, dar au învățat multe din acest campionat.  

Câștigul de luna trecută de 88 de medalii, 33 de aur, 22 de argint și 33 de bronz, a fost adus în țară de mai mult de 60 practicanți de arte marțiale din Kingston Taekwon-Do, Ultimate Taekwon-Do și alte patru școli de karate, Ningen, Rising Sun, Seido and Zendo.

„Când echipa Jamaicăi de arte marțiale a călătorit pentru prima dată la US Open în 2006 pentru a participa la categoria pe echipe, nu ne-am imaginat că echipa de șase bărbați și doi antrenori se va mări și se va tranforma în 105 membrii, atleți, antrenori, jurați și presă.”  

Până în vara anului 2007, având deja experiență, Jamaica a trimis o echipă de 25 e oameni, McKay Security găzduind un segment din campionat dedicat unei competiții asemănătoare celei organizate de Federația Internațională de Tawkwon-Do, Cupa Mondială.   

El a declarat că decizia de a găzdui Cupa Mondială nu a fost luată pentru promovarea afacerii, ci pentru a expune Jamaica și artele marțiale din Caraibe pe o piață mai mare.  

„Am vrut dinadins să dezvoltăm acest produs ca un vehicul care să mute sportivii de arte marțiale din Jamaica către competiții mai mari, dar și pentru promovarea produselor jamaicane și caraibeane pe Disney și pe ESPN Sports Network” a explicat el.  

Milioane de oameni au văzut cum Nicholas Dusard din partea Jamaicăi a luptat împotriva lui Julio Carlos din Statele Unite în campionatul Night of Champions de luna trecută.

„Obiectivul a fost realizat, deoarece până la 75% din bugetul pentru marketing de la McKay Security a fost investit în evenimentele ce vor duce la US Open. Ca rezultat, Jamaica nu mai este un simplu participant, ci una dintre echipele ce au câștigat cele mai multe obiective, fiind învinsă doar de gazda campionatului.”

Întrebat de ce dedică atât de mulți bani și timp pentru US Open și nu pentru alte campionate, McKay a declarat că este un eveniment foarte popular și care pune accentual pe dezvoltarea tinerilor.

„Este cel mai mare eveniment și este difuzat în întreaga lume de ESPN. Este de asemenea cea mai bună modalitate de a promova luptătorii, dar și de a aduce în lumina reflectoarelor cât mai mulți tineri.

„De asemenea, compania mea se implică doar în evenimente care vor promova tinerii sau în cele de caritate. Trebuie să ajute pe cineva sau o anumită cauză. Misiunea companiei este de a fi profitabilă pentru a putea ajuta anumite cauze la care noi participăm.” 

Autor: Ricardo - Jamaica
Traducător: Raluca Ivanovici
Sursa photo: www.jamaica-star.com

EN

Its Jamaica Urban Legend here with another report on Jamaica, From a fledgling two-man team that struck gold in 2006, Jamaica have risen to become the most successful country, per capita, at the International Sports Karate Associations United States Open, held annually at the Coronado Resort in Disney, Orlando, Florida.

Fueled by the marketing arm of veteran martial artist Jason McKays firm, McKay Security, Jamaicas participation at the US Open, the worlds biggest martial arts tournament, started with one gold medal won by McKay and Keith Edwards.

Unfamiliarity with rules governing the weight-regulated divisions led to the other members of the six-man contingent sitting out the tournament, but a lot was learnt from that initial outing.

Last months haul of 88 medals, 33 gold, 22 silver and 33 bronze, was reaped by a contingent of more than 60 martial artists drawn from Kingston Taekwon-Do, Ultimate Taekwon-Do and four karate schools, Ningen, Rising Sun, Seido and Zendo.

"When Jamaicas combined martial arts team first traveled to the US Open in 2006, to compete in the team division, one could not have fathomed that what first ventured as a six-man squad of male fighters and two coaches would have exploded into a contingent of 105, made up of athletes, coaches, judges and the press,"

By the summer of 2007, with the experience under their belts, Jamaica fielded a 25-man squad with McKay Security hosting a segment of the tournament committed to International Taekwon-Do Federation-style competition the Gold Cup.

He said the decision to host the Gold Cup was not to promote his business, but instead to expose Jamaica and the Caribbeans martial arts progress to a wider market.

"It was a commitment to develop the product as a vehicle to move Jamaicas martial arts sportsmen, and for the promotion of Jamaican and Caribbean products being advertised in Disney and on ESPN Sports Network," he explained.

Millions viewed Jamaicas Nicholas Dusards fighting the United States Julio Carlos on the tournaments Night of Champions last month.

"The objective has been achieved as up to 75 per cent of McKay Securitys marketing budget is committed to events leading up to the US Open. As a result, Jamaica have moved from being sample participants to the most popular team in medal count, per capita, per athlete, second only to the hosts in total medals,"

Explaining his commitment and investment in the US Open, as opposed to other tournaments, McKay said its coverage and emphasis on youth cannot be beaten.

"It is the biggest and has ESPNs world coverage. It is also the best way to promote the fighter and most feasible for exposure to as many young sportspersons as possible.

"It is also the approach of my company that it only engages in sponsorships that are part of an upliftment exercise or charity of sort. It must benefit someone or some cause. The mission of the company is to be profitable so as to be able to finance projects that assist causes that we are committed to," 

Author: Ricardo - Jamaica

Share it!
Tags: jamaica, sport, arte martiale, karate, us open,


Post a comment

You must be logged in to leave comments. Please login by clicking here.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments yet.