Logo

Cuba/ Companiile aeriene opresc zborurile catre Cuba!

Author: admin
Posted: 1 year ago
Read: 3410 times
Cuba/ Companiile aeriene opresc zborurile catre Cuba! Image

Cuba/ Companiile aeriene opresc zborurile catre Cuba!

RO

Hola, sunt Jamaica Urban Legend și vă aduc noi știri de la vecinii noștrii din Cuba.

La doar șase luni după ce a fost prima companie ce a vândut locuri pentru zborurile către cuba, Silver Airways, cu sediul în Fort Lauderdale Florida și care se concentrează pe piețele mai mici, își va opri cursele către insula luna viitoare. Aceasta este ultima decizie luată de companie deoarece mult mai puțini americani decât s-a anticipat vor să viziteze Cuba.

Din cauza cererii scăzute și a competiției acerbe, Silver a declarat că își va opri operațiunile în Cuba din 22 aprilie. Mișcarea vine în urma multor tăieri realizate de American Airlines și JetBlue care în ultimele săptămâni au înlocuit avioanele mari cu unele mai mici sau au scăzut numărul zborurilor către Cuba. Experții au declarat că schimbările pe noua piață arată faptul că nu lipsa de pasageri, ci lupta dintre companiile aeriene pentru noul teritoriu a dus la o abundență de locuri pe piață pe care companiile nu pot să le ocupe.  

„Alte companii aeriene continuă să folosească în această piață avioane foarte mari cu foarte multe locuri, cee ace a dus la o creștere în capacitatea de transport de 300% între Statele Unite și Cuba” a declarat Misty Pinson, directorul de comunicații de la Silver. „Nu este în cel mai bun interes al companiei Silver și a membrilor săi să se comporte la fel de irațional ca alte companii.”

Luni, Frontier Airlines, cu sediul în Denver, a declarat că își va opri zborurile zilnice către Havana din Miami pe 4 iunie. Compania aeriana a declarat că costurile pentru Havana sunt cu mult peste așteptări, iar „condițiile de piață nu au reușit să se materializeze” și s-a oferit prea multă capacitate zborurilor dintre Florida și Cuba.  

Zborurile regulate în Cuba au fost oprite timp de mai mult de 50 de ani. Americanii care voiau să meargă acolo trebuiau să treacă prin țări din lumea a treia sau să aleagă zboruri scumpe, faimoase pentru întârzieri și taxele uriașe pentru bagaje.

Președintele Barack Obama a reparat relațiile diplomatice cu Cuba în 2015 și mai apoi au început zborurile comerciale către insula. Companiile cărora li s-a permis de către Departamentul de Transporturi să organizeze zboruri în Cuba au ales să organizeze zboruri nu doar către Havana, ci și către multe alte orașe precum Manzanillo și Holguin. Neavând o istorie a zborurilor aici, multe companii aeriene au mers pe ghicite când vine vorba de numărul americanilor și cubanezilor care vor vrea să viziteze țara.

United Airlines are zboruri din Newark și Houston, iar Alaska Airlines zboară către Havana din Los Angeles. Delta oferă trei zboruri zilnice către Havana din Atlanta, Miami și Kennedy International Airport din New York. Destinațiile precum Santa Clara au devenit mai puțin populare decât se așteptau companiile, iar unele au fost forțate să mai taie din zboruri.

„Noi am început puternic în Cuba” a declarat Laura Masvidal, purtătoare de cuvânt pentru American Airlines. „Noi am făcut niște schimbări pentru a face față cererii de pe piață.”

Până în februarie, American Airlines oferea 1920 de locuri pe zi către Cuba. Numărul a scăzut luna trecută la 1472, o reducere de 25%. Compania aeriană a tăiat numărul zborurilor către Holguín, Santa Clara și Varadero de la două la unul singur pe zi, a declarat Masvidal. 

Autor: Ricardo - Jamaica
Traducător: Raluca Ivanovici
Sursa photo: www.miamiherald.com

EN

Hola, Jamaica Urban Legend here to hail up our neighbours Cuba and find out whats up.

Just six months after being the first airline to sell seats on regularly scheduled flights to Cuba, Silver Airways, a regional carrier based in Fort Lauderdale, Florida, that specializes in smaller markets, will scrap its service to the island next month. It is the latest industry move to underscore that fewer Americans are traveling to Cuba than originally anticipated.

Citing low demand and competition from major airlines, Silver said it would cease its operations in Cuba effective April 22. The move follows other reductions by American Airlines and JetBlue, which in recent weeks either switched to smaller aircraft or cut back on the number of flights. Experts say the changes in the young market illustrate not so much a lack of passengers, but the rush of airlines into new territory with an abundance of seats the market could not possibly fill.  

“Other airlines continue to serve this market with too many flights and oversized aircraft, which has led to an increase in capacity of approximately 300 percent between the U.S. and Cuba,” said Misty Pinson, director of communications for Silver. “It is not in the best interest of Silver and its team members to behave in the same irrational manner as other airlines.”  

On Monday, Denver-based Frontier Airlines said that it would cease its daily flight to Havana from Miami on June 4. The airline said costs in Havana significantly exceeded initial assumptions, “market conditions failed to materialize” and too much capacity had been allocated between Florida and Cuba.  

Regularly scheduled passenger jet service to Cuba had been cut off for more than 50 years. Americans who wanted to go there had to go through third countries or take expensive charter flights that were notorious for long delays and steep baggage fees.  

President Barack Obama renewed diplomatic relations with Cuba in 2015, and then brought back commercial airline travel last year. The companies that were authorized by the Department of Transportation booked routes not just to Havana, but also to less traveled cities such as Manzanillo and Holguín. With no history of commercial airline traffic to judge by, the airlines were largely guessing how many U.S. citizens and Cubans would line up for tickets.  

United Airlines has service from Newark and Houston, and Alaska Airlines flies to Havana from Los Angeles. Delta offers three daily flights to Havana from Atlanta, Miami and Kennedy International Airport in New York. Destinations like Santa Clara proved to be less popular than the airlines had hoped, and some were forced to scale back.  

“We started pretty big in Cuba,” said Laura Masvidal, a spokeswoman for American Airlines. “We made some adjustments to adjust to the market demand.”  

Until February, American Airlines offered 1,920 seats a day to Cuba. The number dropped last month to 1,472, a nearly 25 percent reduction. The airline cut flights to Holguín, Santa Clara and Varadero to one daily flight from two, Masvidal said.  

Author: Ricardo - Jamaica

Share it!
Tags: cuba, insula, companii, aeriene, zbor, jamaica, relatii, obama, embargo,


Post a comment

You must be logged in to leave comments. Please login by clicking here.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments yet.