Logo

Ardeiul roșu: beneficii pentru sănătate

Author: admin
Posted: 5 years ago
Read: 6839 times
Ardeiul roșu: beneficii pentru sănătate Image

Ardeiul roșu: beneficii pentru sănătate

Food

Fie că sunteți în toiul vacanței sau nu, vara este momentul potrivit de a consuma legume proaspete! Temperaturile sunt ridicate, iar o salată colorată din legume proaspete de sezon nu doar că îți oferă energie, ci și te revitalizează. Salatele sunt foarte ușor de preparat, au foarte puține calorii și, mare parte dintre ele, conțin vitamine și proteine necesare organismului. Iar când vine vorba de savoare și culoare fresh, tot ce ai nevoie este un ardei gras roșu!

 Ardeiul gras roșu este o sursă puternică de vitamina C și beta-caroten. Are cele mai multe proprietăți benefice sănătății din gama ardeilor proaspeți. Cu toate că toți conțin vitamina C în aproape aceeași cantitate, ardeiul gras roșu are o doză mai mare de beta-caroten și, în plus, conține vitamina B6 și fibre. Proprietăți care ajută în detoxifierea de primăvară și la arderea grăsimilor din organism. Vitamina B6 îmbunătățește toleranța la glucoza, fiind recomandat persoanelor cu diabet zaharat, care un nivel scazut de vitamina B6. Fibra este benefică întrucât împiedică colesterolul rău la cumularea în organism.

Beneficiile consumului de vitamina B, regăsită în ardeiul gras roșu:

Ajută la digestia carbohidraților Ajută la utilizarea eficientă a energiei corpului Ajută la scăderea tensiunii arteriale Ajută la diminuarea simptomelor de depresie Menține buna funcționare a inimii Întreține musculatura Menține funcționarea corectă a sistemului nervos Ajută organismul în lupta cu grăsimea, fiind recomandați în diete Îmbunătățeste somnul Crește nivelul de energie

Beneficiile consumului de vitamina C, regăsită în ardeiul gras roșu:

Întărește sistemul imunitar în lupta cu bacteriile și virușii Inhibă formarea sau dezvoltarea cataractei Ajută la menținerea gingiilor sănătoase Ajută la absorbția de fier Ajută la scăderea colesterolului rău din sânge Protejează de cancer și boli ale inimii Funcționează ca un laxativ natural Sunt recomandate persoanelor cu diabet, întrucât au niveluri scăzute de vitamina C

Ardeiul gras roșu poate fi consumat zilnic în salate reci de vară, pe care le puteți construi cu fructe de mare, pui, ficăței și alte cărnuri ușoare, pentru o alimentație proaspătă și sănătoasă adrecvată sezonului cald. De asemenea, salata din ardei gras roșu poate fi preparată cu frunze proaspete de spanac, salată, varză, ceapă rondele, pătrunjel și chiar cu cartofi nature.

Gina R.

Foto: thegourmandmom.com

Share it!
Tags:


Post a comment

You must be logged in to leave comments. Please login by clicking here.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments yet.