Logo

Alimentele de baza pentru diete!

Author: admin
Posted: 1 year ago
Read: 6616 times
Alimentele de baza pentru diete! Image

Alimentele de baza pentru diete!

RO

Cauți cumva dieta perfectă? Ei bine, nu există dieta perfectă. Mai multe studii au arătat că există câteva alimente care pot să te ajute să slăbești totuși. Aceste alimente de bază funcționează din mai multe motive și în moduri diferite, dar toate au în comun faptul că milioane de oameni le mănâncă pentru a slăbi. De asemenea, oamenii care le folosesc slăbesc mult mai repede decât cei care nu mănâncă aceste alimente. În acest articol, vă voi vorbi despre cele mai bune 5 alimente pentru slăbit. Sper să vă ajut astfel să vă îndepliniți visul de a slăbi.  

Merele

Există o expresie foarte folosită legată de mere, „un măr pe zi ține pantalonii mari departe”. Merele sunt gustările perfecte, deoarece au multă fibră și multă apă în conținutul lor. Un măr obișnuit are în jur de 85% apă, cu 5 grame de fibră solubilă, ceea ce transformă acest fruct într-o forță a gustărilor din fructe.  

Sfat:

Merele din magazine au mai multe pesticide, de aceea cele organice sunt mai scumpe. De asemenea, merele organice conțin jumătate din cantitatea de fibră și majoritatea vitaminei C, a fierului și a magneziului. Așa că puteți să mâncați câte mere vreți pentru a profita de avantajele acestui fruct.  

Iaurtul cu un conținut scăzut de grăsimi

Lactatele și iaurtul nu sunt alimente de bază pentru slăbit. Dar totuși, există și un pic de adevăr în reclame. Un studio recet arată că cei care sunt la dietă și mănâncă trei iaurturi pe zi pot slăbi de două ori mai mult decât cei care aleg alte alimente pentru a slăbi. Dar de ce se întâmplă asta? Calciul combinat cu celelalte component din iaurt duce la încetinirea procesului de creare de grăsimi și grăbește procesul de ardere a grăsimilor.  

Sfat:

Dacă vreți să slăbiți treptat, atunci aveți nevoie de iaurt cu un conținut scăzut de grăsimi. Puteți să profitați de beneficiile pentru slăbit fără zahărul adăugat în iarturile cu diferite arome.  

Peștele

Poate vă va surprinde să aflați că peștele întrece legumele și ovăzul când vine vorba de îndestulare. Indexul australian de saturație așează peștele alb afumat precum codul și halibutul pe locul 1 în topul alimentelor ce dau sentimentul de îndestulare din 300 de alimente pentru slăbit. De asemenea, uns tudiu recent arată că oamenii mănâncă cu 11% mai puțin dacă mănâncă pește la cină. De asemenea, peștele are un conținut bogat de protein și redus de calorii.  

Sfat:

Pentru o aromă în plus alături de pește, adăugați sos de soia, ghimbir sau lămâie verde.  

Alunele


În ziua de azi, nucile și migdalele primesc toate laudele, dar nu dați la o parte alunele pentru că sunt cele mai comune nuci din America. Mai multe studii realizate de Universitatea Purdue arată că cei care mănâncă alune au mai multe șanse de a-și menține greutatea, chiar dacă mănâncă câte nuci vor. Noi am încercat mult să separăm diferite componente ale alunelor cu scopul de a determina ce le face să provoace acel sentiment de îndestulare, spune Richard Mattes, un cercetător de alune de la Purdue. Richard Mattes a delaratde asemenea că e ceva foarte special în pachetele cu alune întregi.”  

Sfat:

Căutați pachete cu o cantitate pentru o singură dată la magazine pentru că numărul caloriilor contează.  

Ouăle

Ouăle ar putea să fie cheia sentimentului de plin după masă pentru că ouăle conțin foarte multe proteine. Un studiu recent arată că cei care mănâncă două ouă la micul dejun, vor consuma cu cel puțin 400 de calorii mai puțin în următoarele 24 de ore. Acest studio demonstrează de asemenea ipoteza că dacă mănânci ouă, te simți plin și mănânci mai puțin pe termen lung. Cu toate acestea, studiul s-a întins pe o singură zi, iar dacă mâncați ouă în mod regulat, s-ar putea să aveți beneficii legate de slăbit pe termen lung.  

Sfat:

Pentru o masă mai mare și mai sănătoasă cu ouă, oamenii hrănesc găinilor anumite mâncăruri precum lucernă, ulei de rapiță, alge marine și tărâțe de orez. Vă recomand să încercați ouăle de la Egg Land pentru că acestea conțin vitamina E, precum și acizi grași omega 3 și grăsimi mai puțin saturate în comparație cu ouăle obișnuite.  

Autor: Abdul Waly - Pakistan
Traducător: Raluca Ivanovici
Sursa photo: ww.doctoroz.com

EN

Are you looking for a perfect diet? Well, there is no such thing as the perfect diet. Several studies have shown that there are few best foods that really help you in losing your weight. These key foods work for different reasons in different ways, but all foods have in common that millions of peoples who eat them as part of a weight loss plan. Also, peoples who are using these foods are losing their weight faster as compared to those peoples who don’t eat these foods. Here in this article in am going to share with you 5 best slimming foods. So I will hope that these foods really help you in losing your weight.

Apples

There is a well-known term for apples which is “Take an apple a day keep the fat pants away”. Apple is a perfect snack with high weight busting fiber and high weight water content. A medium apple contains approximately 85% water with five grams of soluble fiber which makes this fruit snacking powerhouse.

Tip>>As Commercial apples retain more pesticide so that’s why organic apples worth the extra cost.  Also, organic apples contain half amount of fiber, and most of the vitamin C, iron, and magnesium. So obviously you can eat apples to get the full slimming benefits.

Low Fat Yogurt

Other dairy products and yogurt are not weight loss bullets. However, there is some truth in advertising. A recent research has shown that any person who is on dieting and eating about three servings of yogurt daily lost twice weight as compared to other weight losing foods. But why this happens? Calcium combined with other compounds found in yogurt and as a result, it slows down the process of making fast and increases fat burning.

Tip>> If you want to lose your weight gradually then you need to use more low fat yogurt. You can easily get the slimming benefits without the added sugar of flavored yogurts.

Fish

You might surprise after learning that fish tops vegetables and oatmeal in the satiety department. The Australian satiety index ranks steamed white fish such as cod and halibut as the number 1 filling food out of 300 weight losing foods. Also, a recent study showed that people eat 11% less at dinner after eating fish. Also fish is rich in protein and it reduced the calorie.

Tip>> For adding some flavor in fish, try to use soy sauce, ginger or lime.

Peanuts

In these days, walnuts and Almonds have been getting all glory, but don’t discredit peanuts because peanuts are commonly the nut in America. Several researches at Purdue University shown that peanut eaters are more likely to maintain weight, even if given as many peanuts as they want. We have tried a lot to isolate different components of the peanuts for the purpose of determining what makes it so filling says Richard Mattes, a nut researcher at Purdue. “Richard Mattes also said that but there is something very special about whole peanuts packages”

Tip>> Look for single-serving sizes at drug stores and convenience stores because calories do count.

Eggs

Eggs may be a key to keeping you full because eggs are a great source of protein. A recent research found that peoples who ate two eggs in breakfast, approximately they took 400 fewer calories over the next 24 hours. This study also proved the hypothesis that eating eggs induce higher satiety and as a result, eggs keep the subject fuller for longer. However this was only a one day study, regularly eating eggs ma have long-term weight management benefits.

Tip>> For a big and healthier egg, peoples are improving the hen food by adding alfalfa, canola oil, sea kelp and rice bran. I recommend you to try Egg Land’s best eggs because these best eggs contain Vitamin E along with omega 3 fatty acids and less saturated fat as compared to regular eggs.

Author: Abdul Waly - Pakistan

Share it!
Tags: dieta, mancare, culinare, oua, alune, slabit, proteine, calorii,


Post a comment

You must be logged in to leave comments. Please login by clicking here.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments yet.